[77]

E N T E K H A B

در هــــ ـــر سفــ ـر یـ ـادمان نـ ـرود چــ ـه کســــــ ــی را جـ ــا گــــ ــذاشـــ ـته ایــــ ــم

[77]

حرفای ناگفته :

 

بنویسم تا ی کم یاد کارای اشتباهی ک کردم بیفتم .

من اشتباه زیاد کردم تو زندگی مث همه

الانم پشیمونم مث همه

بزرگترین اشتباهم وقتی بود ک بیخودی ب دیگران اعتماد کردم

اعتمادی ک باعث شد یکسال از زندگیم جونیم از دس بره

از خونوادم دور بشم ، از دوسام ، و از همه مهمتر از درسم دور شدم

ولی ی بنده خدایی وقتی ک کاملن خودمو باخته بودم از طرف خدا اومد کمکم کرد

با اینکه دختر بود ولی از همه کسایی ک اطرافم بودن مرد تر بود

با کمک ش اول از همه خونوادمو ب دست آوردم ، بعد دوستام ، و مهمترینش درس خوندنو

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باش ه هم خودش هم خونوادش

ایشالا همیشه سایه پدرومادرش بالای سرش باشه

ایشالا عاقبت بخیر بشه ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

البته ی چیزایی دیگم هس ک میخاستم بنویسم از دوس داشتنم از حال الانم ک خیلی خوبه

و خیلی چیزا ولی بم گفته ک باید کامل شم باید مرد شم

شاید دوس داشتن بچگی باشه ولی خیلی بچه بازی قشنگیه

چون با همین بچگیت ب قدری دوسش داری ک حاظر نیستی هیچکس و هیچیز

چ تو قلبت چ تو زندگیت جاشو بگیره

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

تو این سفری ک رفتم ب خیلی چیزا فک کردم ، ب کارام ب اشتباهام ، و ب درس عبرتایی ک گرفتم

بله زندگی با همین بالا و پاییناشه ک لذت بخشه و بش میگن زندگی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ولی هنوزم معنی کامل بودنو نفهمیدم

خیلی پیگیر این کلمه م ک معنی ش چیه

منظور از این کلمه  چیه

شاید منظور این کلمه این باشه  برای کامل بودن باید از خیلی چیزا گذشت ، میگم شاید

شایدم منظورش اینه باید کسیو دوس نداشته باشی تا کامل باشی

جدن نمیدونم

ولی پیگیرشم 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, ] [ 13:11 ] [ h ] [ ]